דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> כתבות וסיפורים >> התרגיל של קרסטס פריז
 

 

בעבר הלא רחוק התפרסמו מודעות בעיתונים, המזהירות מפני מוצרים מזויפים של חברת "קרסטס פריז", חברה העוסקת בייצור מוצרים לטיפוח השיער. המודעות הוצגו בעיתונים "לאשה" ו"פנאי פלוס" וכוונו ליעד ציבור הצרכנים, או ליתר דיוק לצרכניות הקוראות, לשים לב ולהיזהר מקניית מותגי חברת "קרסטס פריז" בחנויות מכר למוצרי שיער. במודעה מפנים באופן מכוון את קהל הלקוחות למספרות מורשות מטעם חברת "קרסטס פריז". פירוט נרחב של שמות וכתובות המספרות האלה, הופיעו במודעה, ביחד עם מספרי הטלפון של כל מספרה ומספרה.
 
הסיפור התחיל לאחר שהתגלה לחברת "קרסטס פריז" שנפתחו חנויות ורשתות רבות המוכרות, במחיר נמוך בהרבה, מוצרים לטיפוח שיער מקצועיים ומקוריים, שלהם צמודה מדבקה בעברית. בעלי החנויות והרשתות האלה, רוכשים את המוצרים באופן ישיר מהחברות ומספקים מורשים מטעם חברת "קרסטס פריז", אולם, לחנויות ולרשתות האלה אין כל חוזה מקשר, המחייב ומגביל אותן לקנות רק מוצרים מייצרן אחד, או משניים ולכן הן אינן מוגבלות למכור מוצרים של שאר היצרניות. מכיוון שכך, המחירים שלהם מאוד אטרקטיביים וכדאיים לציבור הקונים. חנויות אלה נותנות תחרות רצינית למספרות המופיעות ברשימה שהתפרסמה, שלאחרונה קבלו אצל ספקי חברת "קרסטס פריז" המורשים מטעמם, על המחירים הגבוהים שהם נאלצים לקנות, דבר שמייקר לצרכן את המוצרים.
 
עקב כל התרעמותם של בעלי המספרות המורשות, העלתה חברת "לוריאל ישראל", המשווקת בין היתר את מוצרי חברת "קרסטס פריז", את מחירי מוצריה בכ 5 אחוז וזאת על מנת להרגיע את בעלי ההיתר, ובמקביל פרסמה ככל הנראה, את המודעות לאזהרה מפני מוצרים מזויפים ופיצתה בכך את המספרות, שקבלו פרסום מטעם חברת "לוריאל ישראל" חינם במודעת האזהרה.
 
האם באמת ישנם מוצרי יוקרה מזויפים, המסתובבים בשוק, דומה לשאלת האפשרות לבצע הסרת שיער לצמיתות, והתשובה על שתי השאלות היא חיובית. אולם סביר להניח, שלא יותר מן הרגיל, שכל הסיפור החל בגלל התחרות הגדולה שנוצרה בענף מוצרי הטיפוח. חברת "לוריאל ישראל" בעצמה, כאינטרס מובהק, מנהלת מאבק במוצרים מזויפים בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל ועם המכס. שתי האחרונות מבצעות פשיטות רבות בחנויות ובנקודות המכירה, כמו דוכנים הנמצאים בשווקים, המוכרים מוצרים מזויפים של "לוריאל פריז", "לנקום", "קרסטס פריז"  ו"מייבלין". המוצרים שנמצאים כמזויפים, מוכרמים מהמוכרים, ובמקביל ננקטים נגד העוברים על החוק, הליכים משפטיים ומוגשים במקביל כתבי אישום.
 
כידוע, שימוש במוצרים מזויפים עלול לפגוע בבריאות, שכן אין על מוצרים מזויפים פיקוח של משרד הבריאות והם עלולים להכיל חומרים כימיים מסוכנים. צרכנים שרוצים לדעת אם המוצר אמין, יכולים לזהות את המוצר המקורי שהם רוכשים, על פי מאפיינים מוכרים, כמו, ריח אופייני, התאמת סימני היכר של האריזה החדשה לישנה, ותווית בעברית המפרטת את האזהרות ואת תנאי השימוש.
 
הרשתות והחנויות שנפתחו לאחרונה, מיטיבות עם ציבור לקוחותיהם, בכך שמאפשרות לצרכנים לקנות במחירים מוזלים את מוצרי "היוקרה" כביכול, המקוריים, שהיו עד עתה נחלתן ובבלעדיותן של המספרות המורשות בלבד.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים