דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בלייזר >> באיזה גיל להתחיל הסרת שיער בלייזר – פרק שביעי
 
שיטת הסרת שיער בלייזר מתבססת על עיקרון הבלעות קרן לייזר על צבע שחור, כך שלא משנה על מי נמצא השיער ומה גילו.
השיטה תעבוד גם על תינוק, אולם רקמות עור התינוק כה עדינות שתגרום לו לנזק עצום ובלתי הפיך וגם הוא אינו מסוגל לעמוד לכאבים כלשהם כלל.
 
נובע מכך שבאופן עקרוני אין הגבלה של גיל וגם משרד הבריאות אינו אוסר זאת ואף לא הוציא הנחיות בהקשר זה.
אפשר לבצע בכל גיל, גם על ילד וגם על ילדה, הסובלים מרגשי נחיתות וביטחון עצמי ירוד, או שהדבר מפריע להם. אם הם יעמדו בסיבולת החום אין סיבה שלא יבצעו את הטיפול.
ישנם מקרים שהשיער אינו מפריע כלל לילדים ומפריע יותר להורים שחשוב להם מאוד איך הילד או הילדה שלהם נראית ומה חושבים עליהם השכנים והחברים.
במידה ומתחילים צעירים מאוד, ברור שמספר הטיפולים אינו ידוע ואי אפשר לחזות את מספרם, לכן מפסיקים מתי שמגיעים לדילול סביר וממשיכים בטיפולים משמרים בהתאם לצרכים ולאפשרויות הכספיות.
יש לקחת בחשבון שילדים נמצאים בשלב התפתחות ומצבם ההורמונאלי אינו יציב. בתחילת הטיפולים ישנה תוצאה מהירה ואחר כך נראה שעומדים במקום.
 
בטיפולי הסרת שיער בלייזר מצב הורמונאלי יכול להיות קבוע, או משתנה, כאשר אין בהכרח של נתון שמצב הורמונאלי קבוע מצביע על עדיפות ויתרון בחשיבותו אם ניקח מצב הורמונאלי יציב שמלכתחילה הוא בעל הורמון גברי גבוה, נכון הדבר לגבי נשים וגברים כאחד.
 
אין קשר בכלל למצב ההורמונאלי לבין ההגדרה "הסרת שיער לצמיתות", אלא משייכים את המצב ההורמונאלי למספר הרב של הטיפולים בלבד.
 
הסרת שיער לגברים מומלצת, מבחינת משך תקופת הטיפולים, בתום ההתפתחות שיכולה להיות עד גילאי 25 ואף במקרים מסויימים גם יותר מאוחר.
הסרת שיער לנשים כדאית לאחר שהמחזור סדיר לפחות חצי שנה.
 
 
המשך על הסרת שיער בלייזר בפרק שמיני
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 

כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים