דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בבית שחי >> הסרת שיער בבית שחי ב 30 ₪ בלבד
 

 

בית השחי נמצא באזור שמתחת לכתף והעור שעליו מכוסה בשיער. באופן יחסי לשאר אזורי הגוף, אזור בית השחי מכיל מספר רב יותר של בלוטות זיעה ובלוטות חלב. בלוטות הזיעה מפרישות חומצות וכאשר החומצות באות במגע עם האוויר הן מתחמצנות. תהליך ההתחמצנות של ההפרשות משחרר לאוויר מולקולות אלדאידיות שהן נדיפות ובעלות ריח חמצמץ חריף. הזיעה נועדה לקרר את האזור וגם לפלוט פסולת מהגוף. בלוטות החלב מפרישות חלב שהוא חומר שומני הנועד לשמור על הלחות של העור ולאזן את חומציות האזור. חומציות באזור זה חשובה למדי, כי היא מונעת מחיידקים לפלוש לגוף. החיידקים הרעים – פתוגנים שליליים – אוהבים סביבה חומצית יותר ובסיסית שה PH שלה גבוה והחלב המופרש מוריד את רמת החומציות לדרגת PH נמוכה. חשוב שבאזור שמצויות בלוטות לימפה, שהן מערכת חיסון וההגנה של הגוף, לא יהיו מזהמים ובאזור שמתחת לבית השחי נמצאות בלוטות לימפה שתפקידן לסנן גורמי תחלואה הנמצאים במחזור הדם.
 
מערכת הלימפה Lymphatic System מכילה מערכת רב נימית בעלת צינורות דקי דופן סבוכה. הסבך של הנימים נראה כמו פלונטר אחד גדול ומזכיר מראה של קשרים רבים ולכן אין אומרים ברפואה בלוטות לימפה, אלא קשרי לימפה - פשוט כל הפלונטר הזה יוצר גודש ובליטה. מבנה של קשר יוצר פני שטח גדול מאוד של נימים. עובי הנימים הדק מאפשר מעבר בין פנים הנימים החוצה ולהיפך. הנימים שמוליכים דם נקי שמגיע מהלב נקראים נימים עורקיים והם מחוברים עם הנימים שמוליכים דם משומש שמכיל פסולת ונקראים נימים ורידיים. בנקודת החיבור של שני סוגי הנימים מתבצע חילוף חומרים – מטבוליזם. התאים הלבנים שנמצאים בדם שייכים לסוג תאים שמגנים עלינו ובאזור של קשרי הלימפה כמותם גדול יותר. במידה וישנו זיהום בדם רמת הפעילות של התאים הלבנים באזור גדלה ולכן המקום מכיל יותר דם וזה גורם לנפיחות. לרוב, נפיחות בקשרי לימפה יכולה להעיד על זיהום, או על בעיה רפואית אחרת.
 
כמו כן, נפיחות באזור בית השחי, בקשרי הלימפה, יכולה להיגרם כתוצאה מזיהום שנגרם על ידי הסרת שיער בגילוח. פעולה של גילוח שיער באזור בית השחי מסירה תאי עור וגודמת את הנקבוביות המוליכות את השיער החוצה. השיער שיוצא מהנקבוביות אינו יוצא בזווית ישרה, אלא בזוית חדה והשיער שיוצא שוכב על העור, כאשר גם הנקבוביות באותה הזווית מטפסת וסוגרת עליו. כשהסכין מחליקה על פני העור היא מחליקה כנגד לכיוון השיער וכנגד לכיוון הנקבוביות ולכן הסכין קוטמת את חלקן העליון של הנקבוביות. דרך פרצת החתך של הנקבוביות חודרים חיידקים פתוגניים, הממתינים לשעת כושר זו, אל תוך הגוף ושם הם חוגגים. חדירתם מעלה את רמת הפעילות של סינון הדם בקשרי הלימפה שגורמת לנפיחות.
פתרון למניעת נפיחות הנגרמת כתוצאה מזיהום הוא לגלח את בית השחי עם כיוון צמיחת השיער, או לבצע טיפולי הסרת שיער לצמיתות.
 
בתאריך 22.06.2011 יצא מכון דניש קוסמטיקס במבצע ל הסרת שיער בבית השחי במחיר 30 ₪ לטיפול.
 
הסרת שיער בבית השחי גורמת לתהליך כיווץ הנקבוביות שהכילו בעבר שיער, עד להסגרות ולאטימות מוחלטת של הנקבוביות. לאחר אטימתן של הנקבוביות, כתוצאה מחוסר שימוש ומחוסר פעילות באזור, חלה ירידה משמעותית גם בכמות הזיעה המופרשת על ידי הגוף לאזור זה וגם ירידה של זיהומים שנגרמו על ידי חדירת פתוגנים דרך הנקבוביות.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים