דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> המלצות להסרת שיער >> הסרת שיער מבצעים – עמית ממליצה
 

 

קוראים לי עמית ואני בת 12.5 וכשהגעתי בפעם הראשונה ל "דניש קוסמטיקס" לטיפולי הסרת שיער לצמיתות, מאוד פחדתי - אני הרי ילדה ולא הבנתי את העניין של הסרת שיער. אך השיער בבית השחי מאוד הציק לי, ולאחר התלבטות ארוכה החלטתי להתחיל סדרת טיפולים.
בהתחלה הגעתי עם אמא שלי לפגישת היכרות ולייעוץ במכון ודניאלה הסבירה לי שטיפולי הסרת שיער ב IPL מתאימים מאוד לאנשים רגישים לחום ולכן הטיפול אינו כואב בהשוואה לטיפולי הסרת שיער בלייזר. אבל הרגשתי שאני לחוצה ופוחדת ולכן לא קבענו תור לטיפול וגם כי רציתי לחשוב על זה בשקט בבית.
אחרי כמה שבועות כשהתגברתי על הפחד, אימא שלי התקשרה לקבוע תור.
בטיפול הראשון נבהלתי קצת מההבזקים, אך אחרי הסברים מדניאלה הבנתי את העניין. זה לא היה נורא כמו שחשבתי והיחס היה יחס טוב מאוד. בטיפול השני, כבר ידעתי למה לצפות והטיפול היה קל יותר מהטיפול הראשון. היום עשיתי את הטיפול השלישי ומתברר שככל שמתקדמים בטיפולים, הגוף מתרגל יותר להבזקים. הטיפולים מהירים ולא כואבים, ואני עכשיו יכולה להרים ידיים בחופשיות מבלי לפחד שיהיה שם שיער לא רצוי. לאחר כל טיפול התארך הזמן עד הטיפול הבא, ועכשיו אני גאה בכך שאני עושה טיפול בכל חודש ואני יכולה להרים ידיים ליד חבריי שוב.
אז תודה לך דניאלה!
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים