דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער לצמיתות >> הסרת שיער לצמיתות - אפשרית בדרמו פלאש המכשיר המוביל בעולם
 

אם חיפשתם עד עכשיו ולא מצאתם הסרת שיער לצמיתות, אתם נמצאים באתר הנכון של מכון דניש קוסמטיקס, שהוכיח עצמו בתחום הסרת שיער לצמיתות.
שיטה חדשנית: מגלחים פעם אחת בחיים ויותר אין צורך לגלח, כי השיער לא צומח מעל פני העור.
 

באתר זה תמצאו את כל המידע הנחוץ לכם בנושא הסרת שיער לצמיתות.

כשמדובר בהסרת שיער לצמיתות, הכוונה להסרה מוחלטת של השיער ומבלי יכולת צמיחה מחודשת בעתיד. כיום ישנן שתי שיטת המאפשרות זאת, כאשר האחת, היא הותיקה מביניהן ונקראת:
הסרת שיער באפילציה במחט חשמלית
הסרת שיער באפילציה במחט חשמלית העובדת רק על שערה בודדת בכל פעם שמפעילים זרם חשמלי. היא שיטה פולשנית, מאחר וצריך להחדיר בכל פעם את המחט מתחת לפני העור, עד לנקודת השורש ולצרוב את המקום. מי שעובדת בשיטה הזו, חייבת דיוק וניסיון רב וחס וחלילה שלא תפלו על אחת כ"שפני ניסיון" שהיא עלולה לגרום לכם לצלקת בכל החדרת המחט. מכיוון שקרו הרבה מקרים של נזקים והיו הרבה תביעות, פרמיית הביטוח לאחריות מקצועית בשיטה הזו הלכה וגדלה.
השיטה הזו הוכחה כשיטה מהימנת ביותר, אולם היא הכי כואבת והכי איטית, עד לקבלת תוצאות סופיות.
 
השיטה השניה ל הסרת שיער לצמיתות היא:
הסרת שיער באינפרא אדום
קרן אינפרא אדום קיימת בטבע באור יום ומופקת על ידי קרינה מהשמש. אנו חשים בעוצמת החום שהיא מפיקה כשאנו נחשפים לשמש. הקרן הזו מפוזרת, כלומר החום שלה מפוזר.
כשהיינו ילדים נהגנו לצאת לשמש עם נייר וזכוכית מגדלת וכשמרכזנו את קרני השמש, על ידי הזכוכית הכמורה על גבי הנייר, גרמנו בעצם למרכוז חום קרני אינפרא אדום ואז הנייר היה נשרף בנקודת המרכוז.
כך בדיוק הומצאה קרן הלייזר. במכשירי הלייזר ישנן כמה זכוכיות כמורות שכאלה, כאשר הראשונה שמקבלת את קרן אינפרא אדום ממרכזת אותה אל הזכוכית הכמורה שמתחתיה שממרכזת אותה עוד יותר, עד לקבלת קרן צרה מאוד.
התכונה של קרני אינפרא אדום היא להיספג בגוון כהה. גם את התכונה הזו אנו מכירים ביום יום כאשר אנו נכנסים לרכב שצבעו שחור שקלט את חום הקרן, אנו מרגישים חום עז.
מזה ניתן להסיק שבמצבים מסוימים, האור מתורגם לחום.
התכונה של קרני אינפרא אדום להיספג בגוון כהה משמשת אותנו להסרת שיער בשני אופנים:
 
1)    בטיפולי הסרת שיער בלייזר שקרן אינפרא אדום שבה מרוכזת וחמה מאוד, ללא קרניים אחרות.
2)    בטיפולי הסרת שיער ב IPL שאין בה קרן אינפרא אדום מרוכזת, אלא המצאות הקרן הזו בהבזק אור המכיל קרניים נוספות.
 
הסרת שיער ב IPL מתבצעת על ידי הבזק אור חזק, כמו פלאש של מצלמה והיא משולה לקרינה שאנו מקבלים מהשמש.
בקרינה מהשמש קיימות גם קרניים מזיקות שאותם דאגו יצרני המכשירים לסנן.
הסינון מתבצע על ידי זכוכיות מתאימות, באותו אופן כמו שעובדות משקפי שמש המסננות את האור המסנוור. להבדיל מהמשקפיים, במכשירים קיימות זכוכיות ברמת תקן רפואית מקצועית.
 
הפלאש, או ההבזק מבצע פעולת הארת השטח והוא ברמת הארה גבוהה מאוד. ההבזק מאפשר לזהות עצמים הנמצאים בשטח, באותו אופן כמו הדלקת אור בחדר, אולם בדרגת עוצמה גבוהה בהרבה.
הראיה שלנו, עין האדם, אינה מזהה בתמונה את מספר הנקודות, או את מספר הפיקסלים הנמצאים בתמונה ושמכונים גם רזולוציה שמתארת את צפיפות הנקודות שבתמונה. אבל בניגוד לכך, קרן אינפרא אדום כן מזהה ולכן כשההארה גבוהה, אנו מאפשרים לקרן אינפרא אדום לזהות ולהבחין יותר טוב בין הגוונים, כך שבמצב של הארה הקרן תבחין בין סוגי הגוונים ותיספג יותר טוב בגוונים הכהים.
אם בהבזק אור מאפשרים לקרן אינפרא אדום לזהות ולהבדיל בין הגוונים, אז הלכה למעשה בהסרת שיער, הקרן תבחין יותר טוב בין צבע העור לצבע השיער.
משתמע ונובע מכך שטיפולי הסרת שיער ב IPL נותנים מענה לסוגי העור השונים.
בנוסף לכך, קרן אינפרא אדום בהבזק האור, אינה מרוכזת ולכן גם החום שלה אינו מרוכז ולכן טיפולי הסרת שיער ב IPL אינם מכאיבים.
 
עכשיו בקשר להוכחת הצמיתות
כאשר מבצעים טיפולי הסרת שיער באינפרא אדום, מתבצע הרס של תאים הבונים את השערות.
ככל שמספר התאים הבונים את השערות קטן, כך גם קטן עובי השערות וזאת מכיוון שאין מספיק תאים שיבנו את השערות כבעבר.
דוגמא שבמקום תאים נציב בלוקים: אם קיר מסויים בנוי מ 100 בלוקים, לא נוכל לבנות את אותו הקיר עם 50 בלוקים.
מ 50 בלוקים נוכל לבנות קיר שהוא קטן יותר.
 
מכיוון שהשערות מתדקקות יותר ככל שמתקדמים במספר הטיפולים, מסת הגוון שלהן יורדת ולכן הן פחות כהות. לכן בטיפולי הסרת שיער בלייזר, שלא קיימת ההארה, קרן אינפרא אדום לא תזהה היטב ותבחין בין גוון השיער לגוון העור, שמצב הזה עלול לגרום לכוויות. הטיפולים בלייזר מועילים כל עוד יש גוון כהה בשערות ובשלב של הטיפולים, כאשר קיימות עוד שערות, אין קרן הלייזר מועילה ולכן היא אינה מבצעת הסרת שיער לצמיתות, מה שכן אפשרי בטיפולי הסרת שיער ב IPL עקב ההארה שבהבזק המאפשר לזהות שיער דק מאוד, גם אפילו אם אנחנו, בעיננו לא מזהים את אותן השערות.
 
נושא ההארה
נושא ההארה הוא הגורם המכריע בטיפולי הסרת שיער ב IPL .
בבתים שאנו גרים, קיימת הספקת מתח של 220 וולט בעוצמת זרם מסויים. ככל שנשתמש במכשיר שההספק שלו גבוה, כך נשלם יותר חשמל. באפשרותנו לחבר לבתי הנורות, נורות בעלות הספקים שונים. נורת 60 וואט צורכות 60 וואט ומאירות פחות מאשר נורות של 100 וואט.
 
מכון דניש קוסמטיקס עובד עם מכשיר דרמו פלאש ל הסרת שיער. הנורות המסופקות במכשיר דרמו פלאש הן נורות ברמת הארה גבוהה יותר מאשר קיימות במכשירי הסרת שיער אחרים. נורות אלה יקרות בהרבה מכיוון שהדרישות מהיצרן שלהן (גרמניה, איטליה, ארה"ב) גבוהות יותר. ככל שרמת ההארה גבוהה, מחיר הנורות שבמכשיר יקרות יותר וההיפך.
נורות המסופקות מארצות המזרח זולות יותר ואיכותן ירוד לכן בעבודה איתן הטיפולים שורפים יותר עקב רמת הארה נמוך.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים