דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> המלצות להסרת שיער >> הסרת שיער מבצעים – בר כהן ממליצה
 

 

לפני מספר חודשים חיפשתי רבות אחר קוסמטיקאית אמינה ומקצועית שמתמחה בהסרת שיער.
מההתחלה ידעתי כי חיפושיי מכוונים אל מישהי פרטית, דיסקרטית ולא אל חברה גדולה שמגלגלת כספים על גבו של האדם הפשוט. אל מישהי ששמה למטרה את הצלחת הטיפולים ואיכותם ולא רואה את האינטרס הכלכלי שלה בראש ובראשונה. בקיצור, חיפשתי מישהי שתראה בהצלחת הטיפול בי הצלחה שלה. מישהי שהעניין העיקרי שלה הוא לגרום לי להיות מרוצה וכתוצאה מזאת לחזק את המוניטין שלה, שהרי זה הגיוני לגמרי.
לאחר מספר ניסיונות חיפוש כושלים ברשת הגעתי לאתר של דניאלה. האתר גדוש בהסברים רבים
לגבי פיגמנטציה, ובקשר ישיר לכך- מיהו "קהל היעד" האופטימלי (למרות שאפילו אותי עם פיגמנטים בעייתיים ביותר, היא קיבלה באהבה ולא הרימה ידיים).
לאחר כחצי שעה של עיון באתר, ניכר היה כי דניאלה מקצועית ויודעת את עבודתה היטב, ובשלב זה כבר הייתי מוכנה להפקיד את שערותיי בידיה.
לא היססתי, התקשרתי וקבעתי תור. המקום, כפי שהובטח, דיסקרטי, אין תור של לקוחות ממתינים בפינת ההמתנה, ואם כל אחד מקפיד על דיוק בזמנים אין שום סיבה להיתקל בלקוח/ה אחר/ת הממתינים לתור בפינת הישיבה הצמודה למכון. דניאלה, בדיוק כפי שתיארתי לעצמי, מקפידה על סדר וניקיון, הן בעבודתה והן בקליניקה.
מאוד מאורגנת, מקפידה על הפרטים הכי קטנים ודואגת להסביר ה- כ- ל בשיחת הפתיחה. כל סימן שאלה שעלה במוחי הובהר באותה הפגישה, ולא היו הרבה, כי באתר רשום, פחות או יותר, כל מה שצריך ולא צריך לדעת, לפני שמתחילים בטיפולים.
טיפולי הסרת שיער בבית שחי אורכים מס' דקות מגוחך, עד כדי כך שלקבוע תור לפעם הבאה לוקח יותר זמן. אפילו, שווה לי לעשות את כל הנסיעה מתל אביב עד רעננה, בשביל לקבל רמת שירות כזו. מה עוד, שאני מחכה כבר לטיפולים הבאים שאקבל במחיר של 20 ₪ בלבד.
דניאלה אדיבה ביותר ומשרה ביטחון ורוגע, בזמן הטיפול על המטופל.
אני מאוד מרוצה מהטיפולים עד כה וממליצה בחום על דניש קוסמטיקס לכל מי שרוצה טיפול מהיר ויעיל מידיה של דניאלה, שלא מבטיחה את הבלתי אפשרי, אך בכל זאת מקיימת אותו.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים