דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בגבות >> הסרת שיער בגבות – בין הגבות
 

 

סהר הוא נער בן 16 וחצי ולאחרונה התחיל לצמוח לו שיער בין הגבות. סהר מתעניין ורוצה להתייעץ מה אפשר לעשות בנדון. מפחיד אותו להתגלח, כי אז השיער רק מתחזק ומתעבה ובנוסף, לאחר יממה כבר רואים זיפים מבצבצים, והוא גם לא מעוניין להוריד עם שעווה – פעם ניסה אצל קוסמטיקאית שהורידה לו, בלי כוונה, יותר מידי - ועל התוצאה של המראה שלו, שילם בצחוקים של החברים שלו שירדו עליו.
האלטרנטיבות האחרות שנשארו לו, הן להחליט אם למרוט עם פינצטה, או לבצע הסרת שיער בגבות שתפתור לו את הבעיה אחת ולתמיד.
לאחר חיפוש מתיש באינטרנט, ודי מבלבל, כך הסקתי משיחה קצרה איתו, יצר איתי קשר וקיבל את ההסבר הבא:
הטיפול מתבצע בהתחלה אחת לשבוע במשך חודש ובאותה התקופה אסור לגעת בשערות.
התקופה הזו נקראת "מלחמת ההתשה" והיא נועדה להתיש את השערות.
בטיפול הראשון, השיער המיותר של הגבות נגזר ומעוצב על ידי המטפלת ובשיתוף פעולה עם המטופל ולאחר הטיפול השיער שנישרף מקבל גוון כהה יותר, כך שהצלחת הטיפול השני תהיה חזקה יותר, וזאת מכיוון שקרן אינפרא אדום נבלעת בגוונים כהים והשערה השרופה שמפוחמת היא כהה יותר. זאת גם הסיבה שלא נוגעים בשערה ולא גוזרים אותה ומשאירים אותה כך, עד לטיפול השני וכך הלאה עד הטיפול הרביעי.
כבר לאחר הטיפול הראשון ישנן שערות שמתנתקות, אלו הן השערות הדקות והכהות, אולם בגלל שהן דקות, לא תמיד רואים שהן חסרות, אלא רואים יותר את השערות העבות.
לאחר ארבעה טיפולים רוב השערות המפוחמות מתנתקות, בגלל שאין להן נקודת אחיזה עם קנה השערה.

הסרת שיער בגבות מונעת צמיחה מוגברת ומעצבת את הגבות, כך שלא יראו עבות ובולטות יותר.
חשוב לבחור מכון שנושא עיצוב הגבות יהיה בטוח ומקצועי מכיוון שעיצוב זה ילווה אתכם כל חייכם, היות שמה שמסירים, אינו גודל שוב לעולם.
 
לאחר שלושה חודשים, סהר כבר עשה שמונה טיפולים ואת ארבעת הטיפולים הראשונים של "מלחמת ההתשה" היה קשה לו לעבור מחוסר סבלנות, ובגלל שהוא לא ראה את השינוי בכמה ימים, היה מתקשר אלי כל כמה ימים. אבל בחודש השני הוא נרגע, כי ככה זה מפתיע, שיום אחד אתה קם בבוקר ומתבונן במראה ורואה שבאזור אחד מתחיל להקריח ואתה פשוט מבסוט.
 
עכשיו, הסיכוי להצלחת הטיפול במידה וסהר יתמיד בטיפולי הסרת שיער בין הגבות הוא במאת האחוזים.
 
מקווה שתבואו,
 
דניאלה
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים