דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער מבצעים >> הסרת שיער מחירים - מבצע קיץ 2011
 

 

ניגש ישר ולעניין ועוד לפני שנלאה אתכם בסיפורי סחור נביא בהכרזה את המחיר:
 
30 ₪ לטיפול !
 
ה מבצע להסרת שיער נקרא "מבצע 300 ₪" התשלום הוא עבור 10 טיפולים, בתשלום מראש ובמזומן. אין הגבלה על מספר האזורים ואם מפסיקים מקבלים את הכסף בחזרה, אבל מי שמפסיק אזור אחד ומקבל החזר, לא יוכל להשתתף במבצע באזור זה בשנית.
למה מחיר כזה? כי מכון דניש קוסמטיקס התפרסם בגלל שהוא נלחם במחירים שמפקיעים מכוני הסרת שיער הגדולים.
ב הסרת שיער מחירים, אין מתחרים לדניש קוסמטיקס !!!!
המכונים הגדולים השתלטו על השוק כתוצאה משטיפת מוח שהם מבצעים מעל גלי האתר. הפרסומות שהם מבצעים חוזרות על עצמן כל חצי שעה ולפעמים גם בפחות זמן, והן מחלחלת טיפין טיפין לתת מודע שלנו, באם אנו רוצים ובאם לאו ולכן ההשפעה על השומעים את הג'ינגלים גדולה והם הולכים כמו רובוטים ממושמעים אל המכונים, כי כמו שמרגלים בהישמע הסיסמא יוצאים לפעולה, כך גם שומעי הג'ינגלים. לא מאזיני הג'ינגלים, כי להאזין זה להקשיב ובמקרה הזה אנו לא מאזינים, אלא שומעים שלא מרצון.
אם הג'ינגלים מלווים בלחן שהוא קליט וקל לזכרו, הפרסום ירד לתודעתנו מהר יותר.
כל כוונת המכונים היא להביא כמה שיותר לקוחות במינימום זמן וכמובן שהם מצליחים, כמו שהצליח החרם על הקוטג' להוריד את המחיר. אבל בקשר לפרסום מחירי הסרת שיער, הם לעולם לא יפרסמו, ובמידה וכן יהיה פרסום, הוא יהיה בכפוף לתקנון המבצע שרשום איפה? במכון ! אז הם יצליחו בכל מקרה להביא את הלקוחות למכון.
וכשמגיעים למכון, הרקע והאווירה ורודים כבגן עדן, איזה כיף, איזה חתיכות, אין חשק ללכת, כמה טוב, כמה חיוכים זורמים אלי, וו..וווו...אאא.. הה..וו
 
אבל, המחיר, זה לא מה שחשבתם. והחוזה, זה לא מה שציפיתם. אין נקודת יציאה וההבטחות שבעל פה אינן מצוינות בחוזה והטיפולים הם כל כמה חודשים, אז מה תעשו בחודשי ההמתנה? תמשיכו לגלח, או להסיר שיער בשעווה. העיקר ששילמתם.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים