דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער מכשירים
הסרת שיער מכשירים          
 

 

מכוני הסרת שיער קורסים מעומס הלקוחות ומצב זה הביא לירידת מחירים דרסטית, אולם יחד עם זאת, בשורה תחתונה, מחירי הסרת שיער נחשבים ליקרים ולא כל אחד יכול להרשות לעצמו הוצאה גדולה. חיילים וחיילות חיים מקצבת שכר זעומה שבקושי מספיקה לדמי כיס ונשענים על הוריהם שתומכים בהם בהוצאות השוטפות. גם לאחר השירות הצבאי, הם יוצאים חסרי כל ועובדים בעבודות מזדמנות לכיסוי הוצאות שכר לימוד, או לצורך חסכון לנסיעה לחו"ל ועוד. וישנם את אלה שגם ככה קשה להם עם כל העליות שהממשלה גוזרת עלינו באופן שרירותי.
 
הדרישה לטיפולי הסרת שיער אינה פוסחת על אף אחד וכמות הצריכה כמעט שווה למספר האוכלוסיה מגילאי 16 + ועד גיל שנות החמישים המאוחרות.
 
יצרני מכשירים להסרת שיער עושים רווחים, אך לא ממכירת המכשירים, אלא מהנורות הקיימות במכשירים, שהם מוצר שמתכלה בשימוש.
 
מכיוון שעלות הטיפולים יכול להגיע לאלפי שקלים, חשבו לעצמם היצרנים: בוא נייצר מכשיר להסרת שיער ביתי וכך נגדיל את כמות רוכשי הנורות המתכלות.
 
עכשיו הגענו לנקודה מאוד חשובה בהסרת שיער ושהיא קובעת את איכות הטיפולים ובמכשירי הסרת שיער ביתיים גם את עלותם:
 
בעולם, ישראל היא היצרנית הגדולה ביותר למכשירי הסרת שיער והחברות שמייצרות מכשירי הסרת שיער בארץ, מוכרות בממוצע 3 מכשירים בחודש, במקרה הטוב, ומזה אי אפשר להתפרנס.
כמו שרכב נוסע על בנזין, או סולר וצריך לתדלק אותו בקביעות וככל שהרכב ייסע יותר קילומטרים, כך צריך לתדלק אותו יותר, כך גם ב מכשירי הסרת שיער – ככל שהמכשירים יבצעו יותר פולסים, באותה תדירות צריך להחליף את הנורות.
נורות למכשירים שמיוצרות במזרח, שם מכירן זול בגלל האיכות הירודה ונורות המיוצרות באירופה: באיטליה, צרפת, שוויץ ובגרמניה, או בארצות הברית, מכירן יקר מאוד, בגלל שהן איכותיות.
נורה איכותית נחשבת לנורה שכמות הגאז הדחוס בה הוא גבוה וככל שכך, ניתן לבצע באותה נורה מספר רב יותר של פולסים / הבזקים שבדרך כלל מגיע ל 100,000 פולסים. יש גם נורות שמגיעות ל 200,000 פולסים, אך הביקוש שלהן קטן יותר.
הנורות המסופקות כנורות שיכולות לבצע 100,00 פולסים, לא בהכרח (וכמעט שאינן) מגיעות לכמות כזו של פולסים ולכן ספקי הנורות, שבדרך כלל הם היצרנים של המכשירים, מתחייבים בזמן רכישת הנורות לתת אחריות ל 100,000 פולסים.
ככל שהגאז דחוס בנורה בלחץ יותר גבוה, כך גם הנורה תייצר אורכי גל ארוכים יותר, שהם האידיאלים ביותר להסרת שיער. נורה שכזאת לא תגרום לכאב כלל.
כשהנורות חדשות הן עובדות ומספקות את אורכי הגל המתאימים, אולם ככל שמבצעים יותר פולסים, רמת האיכות שלהן הולכת ויורדת בגלל ירידת התכונות הכימיות והפיזיות של הגאז, ואז צריך להחליף את הנורות.
את המועד שצריך להחליפן, יודע כל מטפל שיש לו ניסיון רב של 3 שנים לפחות בתחום, או שביצע לפחות 3 אלפים טיפולים ולכן באין תחלופה מתאימה של הנורות, גם הטיפול אינו יעיל, גם הוא מכאיב וגם עלול לגרום לכוויות.
 
מכשירי הסרת שיער ביתיים הם אינם מכשירים מקצועיים תעשייתיים גרידא ולכן במכשירים האלה לא נדרשת תפוקה גבוהה של עבודה מאומצת של 16 שעות עבודה רצופות והספקים גבוהים ולכן בהתאמה, גם לנורות המותקנות במכשירים אלה כמות הגאז הדחוס שבהן הוא נמוך ומגיע ל 1,000 פולסים בלבד.
1,000 פולסים יכולים לספק טיפול אחד בלבד של הסרת שיער בשטח אזור הרגליים לאדם שמשקלו 60 עד 70 ק"ג.
כאשר בתחילת הטיפול, ברגל הראשונה הטיפול יהיה יעיל וכבר במחצית הטיפול של הרגל השנייה הטיפול יהיה יעיל פחות ופחות ככל שהתקדם בטיפול.
מחיר נורה למכשיר הסרת שיער ביתי עולה בממוצע כ 600 ₪ ולכן יוצא שעלות טיפול להסרת שיער ברגליים יהיה זהה לעלות נורה ולכן הדבר אינו משתלם.
טיפול הסרת שיער בבית השחי, שנחשב לאזור קטן, מבוצע עם 40 פולסים לשני בתי השחי בממוצע במכשיר הביתי ולכן ניתן לבצע 25 טיפולים (25 כפול 40 = 1,000) שהם סבירים לעוצמת הנורות החלשות בדחיסות הגאז שבמכשירים הביתיים ועלות כל טיפול כזה הוא 24 ₪ (600 ₪ עלות נורה לחלק ל 25 טיפולים = 24 ₪ ).
ובנוסף, צריך לקחת בחשבון את עלות המכשיר שנע בין 1,500 ₪ ל 3,000 ₪ .
 
ניקח לדוגמא מכשיר להסרת שיער ביתי המיוצר בארץ, בשם Silk’n שעלותו 1,970 ₪ (נכון ל 12.06.11). מכשיר זה מסופק עם ראש שמכסה רק 6 סמ"ר ומיועד ל 750 פולסים בלבד, בעוד שמכשיר DERMO FLASH שהוא מכשיר להסרת שיער תעשייתי ישראלי, בעל ראש שמכסה 19 סמ"ר ומיועד ל 100,000 פולסים.
 
אז.... שלא יעבדו עליכם!!!!!
 
 
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס 
 

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים