דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער ב IPL >> הסרת שיער ב IPL לא גורמת לכוויות כמו הסרת שיער בלייזר
 
הגילוח הינו הדרך הפשוטה ביותר להסרת שיער והוא אינו כרוך בעלות גבוהה. הפעולה קצרה מאוד ואינה גורמת לכאב. אולם יש לחזור על פעולת הגילוח אחת לכמה ימים, בהתאמה לקצב צמיחת השיער ודבר זה מהווה מטרד לא קטן. לאחר הגילוח העור חלק למשעי, אולם לאחר יממה, כבר ניתן לחוש את הזיפים ולכן תהליך זה נותן תוצאה טובה לזמן קצר בלבד. בנוסף לזה, ישנם אנשים הסובלים מאדמומיות יתר לאחר הגילוח ומשיער הצומח מתחת לעור ונקרא פסאודו פוליקוליטיס PSEUDO FOLLICULITIS  . תופעה זו מאופיינת במטופלי הסרת שיער בלייזר בגלל שפעולת הגילוח מחויבת לפני הטיפולים.
אחת הסיבות שגורמות להופעת פצעונים לאחר הגילוח היא, שרוב האנשים מתגלחים על עור מזוהם. על גבי העור ישנם מושבות של חיידקים, פיח ואבק הנישאים באוויר, שומנים וחומצות שהופרשו מהגוף, חיידקים שהועברו במגע ידיים ועוד. בתהליך הגילוח, הסכין פורצת ומגרדת שכבת עור ופעולה זו גורמת לנקבוביות השיער להיחשף. דרך פתחים אלו חודרים החיידקים שעל גבי העור אל זקיקי השערות ומזהמים אותם. הזיהום גורם לדלקת שהיא תגובת הגנה טבעית של הגוף לחדירת חיידקים פולשניים – פתוגנים.
משחות להסרת שיער עושות את אותה פעולה של הגילוח. המשחות מכילות אנזימים המפרקים את הקרטין שהוא החלבון ממנו עשויות השערות והעור ולכן חומר זה קרוי חומר קרטאוליטי. את המשחה מורחים על האזור שמעוניינים להסיר בו את השיער וממתינים לפעולת פירוק האנזימים. לאחר דקות ספורות, האנזימים רוויים מפירוק החלבון ופעולת הפירוק נעצרת. ככל שאחוז האנזימים גדול בתכשיר, כך הוא מסוגל לפרק יותר את השיער ואת העור ולכן הדבר מצריך זהירות רבה. מי שמאוד רגיש יחוש צריבה קלה לאחר מספר דקות מועטות וחייב להסיר מהר את המשחה בשטיפה במים זורמים. בפעולת פירוק האנזימים הזו משתמשים גם לצורך הסרת עור בפילינג והם נקראים פילינגים אנזימתיים.
תהליך פירוק החלבונים פולט לאוויר מולקולות בעלות ריח חריף ולא נעים.
 
כיום ישנה שיטה נוספת להסרת שיער ללא כאבים והיא הסרת שיער לצמיתות המתבצעת בהבזק אור והיא נקראת הסרת שיער ב IPL . השיטה הזו פותרת את בעיית צמיחת השיער החוזרת ונשנית והיא מלווה בסדרת טיפולים החולשים על שנה וחצי. ישנם מכונים שמקבלים את התשלום מראש והתשלום מכסה את הטיפולים עד לתוצאה הסופית ולכן עדיף למכונים אלה שהלקוחות יגיעו כמה שפחות וזו הסיבה שאצלם הטיפולים נמשכים תקופה ארוכה יותר שמגיעה לשלוש שנים עד חמש שנים.
 
הסרת שיער ב IPL  היא שיטה שלא גורמת לכאב, אולם אם המכון אינו מחליף את הנורות שבמכשיר בזמן מטעמי חסכון, הטיפול עלול להכאיב ולגרום לכוויות.
במכון "דניש קוסמטיקס" מקפידים להחליף את הנורות בזמן משתי סיבות. האחת היא על מנת להבטיח שלמטופלים לא יכאב והשנייה היא, שנורות שגורמות לכאבים מצביעות על היחלשות התכונות הפיזיות של הגאז הדחוס בנורות, דבר שגורם לפליטת הבזקים שאורכי הגל שלהם מסוכנים לשימוש על יצורים חיים ואנו בני האדם נכללים בקטגוריה זו.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים