דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> המלצות להסרת שיער >> הסרת שיער מבצעים – פנינה ממליצה
 

 

הסרת שיער מבצעים - הקשר שלי עם דניאלה בעלת מכון "דניש קוסמטיקס", המתמחה בהסרת שיער לצמיתות, החל בסוף אפריל 2010, אז הייתי בחיפוש רציני אחר מקום בו אוכל לקבל הסרת שיער שתתאים לצרכים שאני רוצה.
הלכתי לרוב מכוני הלייזר ורובם חששו לבצע לי הסרת שיער בפנים עקב חשש לפיגמנטציה, בגלל שגוון עורי שחום. פניתי למכונים שמשתמשים בכל מיני מכשירים להסרת שיער לצמיתות והם דרשו ממני לגלח את שיער פניי - נו באמת, לגלח?! אני בחורה לא גברJ
ואז כששמעתי על מכון "דניש קוסמטיקס" התקשרתי ודניאלה, בשיחת הטלפון הראשונה נתנה מענה נרחב לשאלותיי וכבר בשאלה הראשונה שחשובה לי, האם לפני טיפול יהיה עליי לגלח את שיער פניי... היא אמרה לי שנהפוך הוא, שאסור לי לגלח שיער לפני הסרת שיער בפנים.
יש לציין את העובדה שזה לא שהגעתי לדניאלה עם כמות שיער עצומה בפנים, פשוט כמו רוב הבנות, השפם קצת מציק והשיער באזור הפאות...
דניאלה המשיכה והבהירה לי שאין צורך בגילוח הפנים ומשם התגלגלה השיחה על אפשרויות שהמכון יכול להעניק לי והאם זה יספק את רצונותיי. לאחר חשיבת מה החלטתי שכן אני מעוניינת לנסות.
לאחר הטיפול הראשון במכון כבר המלצתי לאחותי להגיע גם ,כמובן שהיחס הוא אישי ודיסקרטי.
 
האווירה במכון והיחס של דניאלה למטופליה מספקים מאוד, כל שניתן כרגע הוא להמתין ולראות את התוצאות שיבואו לאור הטיפולים במכון.
אציין בזאת כי כבר לאחר הטיפול הראשון, אנשים שקרובים אליי הספיקו להבחין שחל שינוי לטובה בפניי ואני ישר התוודעתי שזה בה מהסרת השיער.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים